otacksamhet, det värsta jag vet

Kul att alla simmisar är så tråkga. Åtta som dök upp på föreläsningen (inklusive en styck sexveckors bebis som nästan kräktes på mitt ben), femton som gick på gratis förhandsvisning av 2012, noll som hänkade på after work. Och som om det inte vore nog, var vi (alexander och jag, de två tappra och törstiga) tvungen att gå hem efter en cider på Harrys eftersom bordet sedan var resarverat. I ren besvikelse handlades det flottig pizza och sötsliskigt godis på vägen hem, vilket tänktes konsumeras i soffan tillsammans med cola och Idol. Men kul, kul att fyran inte fungerar, alls, överhuvudtaget. Så här sitter jag nu, mätt och slö med datorn i knät och glor på Morden i Midsomer istället. Alexander har redan somnat och godispåsen står oöppnad i köket.

Trevlig fredag för fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback