lördag den fjortonde

och visst var det fredag den trettonde igår.

Halvsover, känner mig tjock i halsen och snorar lite, tänker på USA-ansökan "kanske skulle jag skrivit under motivationsbrevet också? Fan."
Panikvaknar helt, tänker skräckslaget "helvete!! jag skrev ju inte under ansökan heller!!!"

Så, jag har skickat in en ansökan i tid, men utan underskrift och glömt alla kryss som skulle kryssas i efter utskriften. Heja. Alexander påstår dock att man kan posta brev idag också, för de tömmer alla dagar, vilket jag inte fattat. Så jag kommer ändå hinna få min jävla poststämpel innan den femtonde. Som är imorgon.

Men nu ska jag då kuta ner och möta mannen på kontorer, igen, för en ny utskrift, nytt brev, innehållandes ansökan MED påskrift, sen till posten. Detta om jag nu lyckas öppna hans förbannade portfölj som är barnlås på, så det är omöjligt att komma in i den och få med sig hans dator. Som såklart måste med för att kunna skriva ut.

Denna dag har börjat fantastiskt!!! Delar av den i alla fall. Resterande kommer bli kaos, jag ska hem och fira mig själv, mamma och svägerska. Alla fyller vi år, yieho. Nån kom på den briljanta idén med julbord, vet inte var det kom ifrån men tydligen blir det så.

Dags att tagga till. Det är ju helg, och imorgon ska jag vara bäst. Ont i halsen eller ej.

Kommentarer
Postat av: emma

Så typiskt att det bröts igen precis när vi skulle avsluta! Iaf, vi hann säga det mesta så jag ringde inte upp igen, vi hörs ju snart ändå :D Det va kul att prata med dig min vän, va så länge sen jag hörde din röst! Ha det bra min vän och ha en fortsatt trevlig helg! Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback