kalas

Kalasbyxorna är på, ska strax iväg och fira Sandra. Lyssnar på Hide away och tänker på Josefin. Jag undrar om hon har övat, hon ska ha privat spelning mig på min födelsedag. Hon tror kanske att jag skojade när jag önskade mig det för mångamånga veckor sen, men det gjorde jag inte. För jag började gråta när hon sjöng den, inte över det jag egentligen var ledsen över utan för att det var så vackert och rakt-in-i-hjärtat. Jag håller inte med P, du är mer än sådär bra att du kan spela på revyer och vara lite entertainer. Du kan visst spela in din egen skiva och försörja dig på det om skulle vilja.

Jag skulle köpa din skiva iallafall. Och nu ska jag göra ett sista försök att gå i dina stövlar. Det var allt. Hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

om jag kunde göra ett sånt där hjärta som alla gör så hade jag gjort det. men jag kan inte. <3, det där ser mer ut som en glass med två kulor. jaja, HJÄRTA i alla fall.

Postat av: emma

Åh, vad trevligt med kalas. Blir det kalas när jag kommer hem med? :D

2009-11-18 @ 07:29:59
URL: http://emkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback