jahopp

Betar mig igenom ännu en dag i effektivitetens tecken! Känner mig stolt och duktig, veckans tentaresultat har gett mig en stor dos av mirakelmeducinen: att tro på sig själv. Så, nu skriver jag så fingrarna glöder, läser till ögonen står i kors och instruerar pass bättre än aldrig förr.

Som belöning efter dagens mycket lyckade gruppintervju åker jag med Jenny till stan för att ta en fika med henne och en kille som jag aldrig har träffat. Men om Jenny tycker han är en duglig vän så kommer troligtvis jag att tycka det också, jag är inte särskilt orolig.

Och så ska jag prova stövlar. Lårhöga stövlar. Och kanske en topp. Sen blir det en kortis med bodypump. Det känns som en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback