idag är ingen vanlig dag!

För det är min tjugoandra födelsedag!!! Tjugotvå, det är en bra ålder. Fortfarande kul att fylla och bli ett år äldre, det gäller att ta vara på de åren, de är snart över!

Vad ska jag pyssla med denna härliga dag kan man undra. Jag började med att vara dödligt trött och pratade jibberish halvt i sömnen med Alexander. Släpade mig ur sängen innan nio och har nu avnjutit frukost framför morgonteven med kaffe i ena handen och mamma och pappa i telefon i andra. Lovely!

Om en stund vankas födelsedagsfika hos världens bästa
Josefin och någon gång under dagen ska det städas och bakas bröd. Bara en massa mys alltså, precis som det ska vara.

Nu har jag inte tid, jag ska göra mig födelsedagsfin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback