hör och häpna

Väckt 05:15 av en man som skulle till flygplatsen. Ingen idé att somna om när jag väl var hemma tänkte jag. Mysfrulle och tända ljus i sällskap med slösurf. Och sedan hände det oväntade; jag plockade fram den gamla hemtentan som inom de närmsta två månaderna bör göras klar och sitter nu och skriver för fullt. Snart är nog nästan hälften av kompletteringen klar, visst är det tråkigt som skit men det måste onekligen göras ändå. Med mina upplyftande besked igår fick jag vind i ryggen så nu jävlar ska skiten bli klar. Kanske helgens mission för att kunna ha ett fridfullt liv utan påhäng sedan?

God morgon!


Kommentarer
Postat av: emma

Jag tankte mest pa din kara brors fina kommentar :) Jag mar sa bra sa, battre an pa lange faktiskt. Valdigt lange. Men snart bar det hemat, men forst ska skolan avslutas, thanksgiving ska firas i San Jose och San Francisco, och jul och nyar firas i Las Vegas med nara grabbar fran Vaxjo och pappa. Sen mellanlandar jag ett par dagar i NY innan jag aker hem. Landar i sthlm den 7e januari. Hur ar det med dig Martina? Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback