Halv åtta hos mig..

kommer innebära middag och avtackning tillsammans med KomMedia på Akropolis! Jag sitter och förbereder mig genom att vina lite hemma hos Alexander. Mycket lägligt att han bor två minuter från restaurangen.

Det är dock en sak som tynger mig. jag vet om något, som jag inte får berätta. Någon har berättat en hemlighet för mig. E n  h e m l i g h e t! Och nu måste jag hålla den för mig själv. Inte prata om den med någon annan än hemlighetshållaren på flera dagar. Kanske veckor eller månader om hemlighetsmakaren får bestämma.

AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skriver du så här när du vet hur jag är!?!?!?!

Postat av: emma

Jobbigt för dig lilla Martina som inget får säga :P Btw, om du inte redan har backupat allt på din dator så gör det NU! Du vill inte hamna i samma situation som jag och bli av med allt. Ett tips bara om du inte är så smart att tänka ut det själv :) Puss

2009-11-11 @ 19:45:27
URL: http://emkas.blogg.se/
Postat av: Linda

Du vet inte min hemlis än...hihihihih!

2009-11-12 @ 11:45:18
Postat av: Annie

På akroplois hade Caroline sin studentskiva. Tror att det var den resturangen iaf.



Hmm, på söndag. Jag vet inte riktigt än. Vad tänkte du?



Krampuss

2009-11-12 @ 22:46:56
URL: http://anniejosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback