done for now

Denna dagen kommer gå till historien, och den är inte ens slut än! Jag har fortfarande inte gett upp pluggandet, efter att ha varit vaken i tio timmar, och kommer troligvis ha gjort än mer innan jag släcker ögonen för idag. Ett par timmar har gått till relativt meningslös föreläsning, en till mat och nu kommer jag fortsätta dagen med två timmars träning bestående av afro och bodybalance. Det fina i det hela är att inget av passen kommer hållas av mig personligen, utan jag kommer alltså få njuta två långa timmar. MUMMA! Efter det ska det handlas något gott och uppiggande på Willys innan jag ska mysa till det i soffan med plugget igen. Egentligen hade jag vigt kvällen åt SATC och choklad men jag är taggad att bli klar med den där efterhängsna tentan. Sammanlagt återstår det ungefär två sidor med rättning och fixing och sen är skiten klar!

Denna dag alltså! Denna och igår! Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback