whats the story?

Fem av fem toasts. Det enda jag saknar i mitt liv just precis i detta ögonblick är min lilla storebror. Eller i allafall hans dumma kommentarer här i bloggen. Var är du storebror? Om magen var som en muffins igår kan ni ju gissa hur det står till idag, tre muffins senare. Men det slinker ju ner så lätt i mysigt sällskap är klart. Och vadan denna glada dag, igår var som bekant en livsfarlig pms-bergochdalbana. En relativt lyckad balansräkning och lunch med Elin, mysfika hemma hos Jenny - made my day. Och då har kvällen inte ens börjat, vilken bjuder på löpning, bodypump med inspirerande ögongodis som instruktör. Det är så mycket som bubblar runt in min hjärna. Jag vill hoppa fallskärm. Jag kan möta upp Jenny och Sara för semester i södern om jag får ett ryck i augusti. Jenny och jag ska göra en massa kul i sommar. Vi ska mysa på Terassen snart. Jag ska äventyra. Men först ska jag tänka på en sak.

Det är ju så lätt att följa mönstret.

Kommentarer
Postat av: Zeh Big Bro

Jag är som en kommunalarbetare/jesus, är alltid här men syns inte så mycket...

2009-05-09 @ 11:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback