your power is electrifying

Oookej då var jag back on the right track igen. Kebabrullsraparna är nästan eliminerade och jag återställer mig med en smoothie av vanlijyoghurt, blåbär, hallon, linfrön och pumpakärnor. Nästa gång jag skulle få för mig att ens tänka tanken på att köpa, och äta, en kebabrulle eller liknande gift, kan snälla, snälla någon påminna mig om denna helgen då? Hur dåligt jag mådde och hur min kropp inte vill ha så fet mat inuti sig!!! Tack.

Anyhow, en liten utvärdering av den nya Trummen-rundan vore väl på sin plats:
• Distans: Mittimellan och lagom (max 40 min i powerwalk-tempo).
• Underlag: Grus och asfalt.
• Läskighetsnivå: 4/5 vid S:t Sigfrids, i övrigt lugnt med bra belysning och relativt mycket folk i rörelse.
• Ögonfröjd: Mycket tillfredsställande natur och nybyggnationer.
• Bonuspoäng: Nära till hands om man bor i denna änden av campus.

Så. Nu vet ni. Nu behöver ni knappt gå själva. Eller jo, för det var en trevlig runda. Den ska sannerligen utnyttjas i några månader framöver. För övrigt gissade jag bara på tiden, eftersom jag tröttnade på att gå efter halva vägen och började jogga istället. Det var dock inte den smartaste idén jag fått eftersom jag var alldeles för varmt och mysigt klädd för en löpartur. Men hem ville jag så det fick gå ändå. Utöver det mötte jag Linda, Hanna och en sötnos-selma, och stannade en stund hos Geisha, SEN gick jag hem. Så, det är mer en vild gissning baserat på vad som var på tv när jag gick, och vad som hade börjat när jag kom tillbaka.

Time to bädda ner sig. Ringa hjärtat och ladda upp psyket för imorgon. Det kommer bli en bra dag tror jag. Förklarar närmare imorgon vad anledningen till det är. Stay tuned. Eller vad det heter på internetspråk.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: 15 Cent

Fredag - Pizza

Lördag - Kebabtallrik + 15 öl

Söndag - Mixtallrik (kebab+sås, kycklingfile+beasås och pommes)



Min mage mår alldeles utmärkt!

2009-05-18 @ 17:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback