tur att jag är kär iallafall

Det kom hagel för en stund sedan när vi satt i godan ro vid Amfium och tittade på vin-brännboll. Men det gjorde ingenting för vi hade hunnit skratta, dela på några pizzor, se VK spela och druckit en öl innan dess. Att ölen och pizzan fick vara med och leka idag berodde på hemtentan som hämtades ut några timmar tidigare. Den framkallade några förbannade tårar men inte värre nog än att spåren kunde gömmas bakom min stora solglasögon. Öl hjälper mot irritation och vänner får en att bli glad. Pizzan kom på köpet för sällskaps skull. Och picknik-känslans, för filten hade jag med mig.

Nu ska jag nog gå med J till stan en runda. Idag är en sådan dag då jag inte alls vill vara själv, för då blir jag ensam och ledsen. Idag vill jag vara social och ha fina underbara vänner runtomkring mig. Är jag ego som bestämmer mig från dag till dag hur jag vill ha det?


Kommentarer
Postat av: emma

Äsch.. Vi tar det en annan dag, right? ;)

Postat av: Selina

Är det inte underbart att vara ego ;-)

En kvinnas rätt tycker jag!!



//Love Selina

2009-05-21 @ 00:17:17
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback