tentaplugg

Vilket innebär att jag tar hand om mig själv mer än någonsin. Långdusch, hårtvättning, ansiktscrub, benrakning, insmörjning, lite smink, hårborstning, storfrukost och mailläsning i godan ro. Snart blir det kaffe och kik i kalendern för att boka in semester och utbildning i afropowerdance. Ja, jag fick en plats! Senare lunch med mannen och föreläsning med världens mest pedagogiska universitetstant. Vilket påminner mig om en liten detalj, plugga. . .

By the way, hade bb-pass igår och hade inte haft det på två veckor eller så. En mycket spännande timme må jag säga. Gjorde fel i varannan låt minst, vilket i för sig gav mina trogna tränande damer ett litet fniss, men lyckades på något sätt hinna med alla rörelser i alla låtar ändå. Release 45 landade i brevlådan igår och än så länge har jag bara konstaterat att det finns både ris och ros bland låtarna. En världens bästa och en som jag kommer byta ut fortare än kvickt, men mer om det en annan gång.

Nu, föreläsningsförberedelse. Långt ord.

Kommentarer
Postat av: Kina

Tjadu sommaren är ytterst opretentiös från mitt håll vilket känns precis lagom :) (fast på något vänster trillar planer in hela tiden, hm..) Får se om jag hinner med en vända till Växjö, ska ut o flyga och fara en hel del ser det ut som! Men träffas shall we do. Har du planer för midsommar förresten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback