suddig och snurrig

Det regnar och är grått, men det gör liksom ingenting. Det lukar försommar och är mysigt. Trots att vädret passar min sinnesstämning för dagen och frukosten inehöll allt man som student kan önska sig, så känner jag mig... Konstig. Helst vill jag sitta inne i min lägenhet hela dagen och bara läsa och titta på film. Ringa mamma och lyssna på hennes berättelser om motorcykeln, Wilmer, familjen och trädgården utan att registrera allt. Jag är inte ledsen, bara lite suddig. Jag är lycklig, bara lite snurrig.

Tills dess att jag får krypa tillbaka in i mitt lilla bo så får jag göra det bästa av situationen. Dricka ytterligare en kopp kaffe, klä mig i fina kläder och ägna en stund framför spegeln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback