nam nam nam på tallriken


I hallen möts jag av en svag svettdoft. Kläderna som hoppades ur tidigare ikväll efter löpningen ligger i en hög precis innanför dörren, precis som skorna. Jag får hoppa över två väskor och ytterligare en stök-hög innan jag kan sätt amig på golvet och lirka av mig kilklackarna. Sakta men säkert börjar tårna hitta tillbaka till jordelivet efter en kylig cykeltur hem från Josefin. Att vi suttit utomhus och sjungit allsång hela kvällen med alldels för lite strumpor och skor gjorde också sitt. Återigen är jag hemma och tvättar av (!) sminket medans det fortfarande ser anständigt ut. Jag är hemma innan de "bra" filmerna på tv:n är slut och skriver inte ens sov istället för söt när jag skriver sms. Istället för att dricka vin på Terassen befinner jag mig i sängen med en godispåse och vet att jag kommer gå upp och borsta tänderna innan jag somnar. Jag utlovar skärpning i framtiden.

Kul för kvällen 1: Kändishäng
Kul för kvällen 2: Disney-medley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback