hur landet ligger

Hej världen, så här ligger det till:

Jag känner inte för att gå och titta på en såpa-tävling. Jag vill inte svara i telefon. Jag vill inte svara på sms. Jag vill inte träffa mina vänner. Jag vill inte gå ut. Jag vill inte prata problem. Jag vill inte ens umgås i tystnad. Jag vill inte svara på några frågor. Jag vill inte skratta när jag inte känner för det.

Jag vill stryka, plugga ekonomi och träna. Själv.

Förlåt mig för uppstyrda planer som går i stöpet. Jag är säker på att ni fixar dagen ändå. Jag är ledsen om jag gör någon besviken. Jag tror ni kan förlåta mig ändå. Jag är inte ledsen, bara sådär som man blir ibland. Jag är säker på att du vet hur det känns.

Tänk på att det bara är en dag i mitt liv. Och ditt med för den delen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får vara själv hur mycket du vill om du vill det. det vet du. men lite orolig blir man. och man undrar lite om det är något särskilt eller bara en sån dag som vem som helst kan vara. och jag ville ha min vågtång lite också.

2009-05-19 @ 17:23:50
Postat av: Anonym

du får vara själv hur mycket du vill om du vill det. det vet du. men lite orolig blir man. och man undrar lite om det är något särskilt eller bara en sån dag som vem som helst kan vara. och jag ville ha min vågtång lite också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback