ge mig stort, sterilt och stelt!

Rastlös as hell. Har ingen ro att gå och sätta mig på en föreläsning och i timmar behöva lyssna på ännu en opedagogisk universitets"lärare" som bara undervisar av en anledning, att få pengar till sin forskning. Mycket frustration finnes.

Jag har städat en snabbis. Eller snarare plockat undan och ställt fram dammsugaren, och nu måste jag använda den innan jag får ställa undan den igen. Jag har tagit ner mina enda väggdekorationer och gjort lägenheten värre än steril. Jag vill plocka undan allt, jag vill ha möbler som gömmer och stäger in. Jag vill ha det rent. Jag måste antingen flytta och köpa nya möbler, alternativt köpa nya möbler hit. Det senare kan kännas något onödigt, eftersom jag ändå inte kommer bo här i all evighet. Men var kommer jag bo i all evighet då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback