en osammanhängande rubrik till ett rörig inlägg

Sitter med datorn framför mig och en stor mugg i min hand. Lutar ryggen mot den vita väggen och noterar ljudet av tv:n någonstans i bakgrunden. Om jag lyfter upp blicken ser ut genom det stora vindsförnstret ser jag höga hus och hör ljudet av staden. Blundar man och låter fantasin spela ut så känns det som en storstad. Jag känner mig som Carrie i SATC när jag sitter här. Det påminner mig om hennes skrivbord under det stora fönstret där hon brukar sitta och skriva alla sina sanningar. Det enda som saknas är Mr Big och en cigg i handen. Men en Mr Big är nog ingenting att sakna ändå, även om han är Kärleken med stort K. Vi vet alla varför.

New York i sommar?



Kommentarer
Postat av: emma

Ja! :D Vad sägs om den 10e augusti? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback