during the coffeedrinking

En underbar lön väntar i juni♥
Det är lite så jag tänker när jag skriver upp mig på jobb i 14 timmar imorgon. Det finns risk att min rapport-partner blir en aning butter över detta, så förlåt till dig.

Inga större konstigheter att komma ur sängen idag heller, det finns en poäng bakom det där med åtta timmars sömn som är väl genomtänkt och fungerar i alla lägen.

Igår var en trött kväll med äckligt mycket fett och socker, samt trevligt sällskap av Sara. Efter fyra bidrag eurovision satt jag i princip och somnade, så då var det bara att hoppa på gamla bettan och rulla hem till sängen. Jag kände mig lite som för några år sedan. Märkligt. Anyhow, fett och socker gör inte min kropp vidare glad och konsekvenserna var väldigt mycket magont. Och just därför slängde jag en halv kebabrulle i soptunnan idag på morgonen istället för att ta med den till lunch. För att stabilisera kroppens balans sitter jag nu med en fruktsalladsfrukost och kaffe. Till lunch blir det vegobiff och sallad och vips så kommer kroppen må bra igen. Halleluhja.

Idag kanske vi ska åka till Ingelsta, det står kanske det i kalendern. Att jag säger kanske beror på att det ingen av oss vikarier (som de så smart nog satt upp att jobba tillsammans hela helgen) vet nånting om denna eventuella resa. Det står bara "bussen bokad" på ett ställe och "Öppet hus på Ingelsta Lantbruksgymnasium" på ett annat. Jaha. Vad spännande. Ingen vet nåt om något. Tjo flöjt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej martinis! ja, vi har inga mer lektioner, men vi har inlämningar som ska in den 25e.. så det är lite pina kvar! tyvärr.....



jag åker hem på söndag 24e, sen börjar jag jobba på måndag, KUL! vart ska du jobba i sommar? växjö eller hemma? kommer hem på gisledagarna?



(tusen frågor)

hoppas vi ses snart!

och ja, om jag blir antagen av universitetet i skottland så åker jag! :D



pusssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback