allt är så roligt nu

Förutom tentaplugget och rapportskrivandet då. Fast det är ganska trevligt ibland. Som idag, då jag gick upp i tid, har gjort det jag ska och har kvällen till det jag vill. Vilket möjligtvis blir ekonomistyrning, men bara för att jag själv får välja och inte för att det är ett måste. Allt är mycket roligare när man själv får välja att göra det.

Nollningsmöte. Relativt givande. Sjukt nöjd med min grupps tema - ROBINSON! Det kanske man inte fick säga..? Perfekt när man ska ha förfest och mellanfest, det enda man behöver servera är vatten, en sked ris och lite palmhjärta! Sen får de vara nöjda och glada. Svält är på tapeten och plankan ska upp över sivansdammen.

Idag känner jag för att åka till IKEA. Men med tanke på tiden det tar att köra till Älmhult relaterat till vad klockan är i skrivande stund så får jag nöja mig med en shoppinglista och planering. Något som däremot ska inhandlas ikväll eller inom en snar framtid är ett väggfäste till min tv. Sen ska skiten upp. Och min guldiga fina spegel, den ska snart få se på andra bullar den också. Jag vill ha enorma vita kuddar och en mysig filt som jag såg på Lagerhaus för 200nånting, bara så du vet mamma.

Jag är så mätt. Min mage ser ut som den innehåller en fyra månaders bebis. Jag har ätit glass och geisha och dumle för 27 kronor. Jag älskar glass. Pappa, du har smittat mig!!! Vad ska jag äta ikväll? Glass?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback