a mi manera

J: Undrar vem som är coolast av oss egentligen?
M: Jag tror att det är dött lopp faktiskt.
J: Vi är ju coola på olika sätt.
M: Jo, men jag kanske är lite coolare. Jag har ju ett par månader mer i bagaget.
J: . . . .

Troligvis är vi ungefär lika coola som ordet cool. (Definition "cool"; användes mycket flitigt av ungdomar under föregående deccennium för att beskriva en person med hög status och auktoritet inom en grupp ungdomar. För att benämnas som "cool" borde man inneha moderiktiga kläder med en egen touch, vara så populär att man aldrig behövde ringa någon och sitta på ett så stor ego att man alltid kände sig som en högre stående varelse.)

Kommentarer
Postat av: emma

God morgon god morgon! :)

Allt bra? :D



Skulle du vilja lägga till mig

via bloglovin? :D

Jag lägger till dig också då! <3



// EB


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback