stör ej

Varför har inget sagt till mig att det blev sommartid inatt? Vilken miss. Mamma brukar ju alltid säga till.

För övrigt kan man ju bli rätt lack på folk som aldrig kan ställa upp tillbaka någon förbannad gång. Jag vaknade med ont i halsen och kommer troligtvis få köra mitt pass ikväll ändå eftersom alla fuckade upp förra söndagen och ställde in. Och idag är det Träningsdag på jobbet och jag kan bara inte ställa in en andra söndag i rad. Fast det då inte var mitt fel att det uteblev förra gången. Ibland blir man bara så trött. Så nu ska jag bädda ner mig i soffan och finslipa det sista på nya passet och hoppas att halsen väljer att ge med sig.

Det var väl allt jag hade att klaga på idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback