ut med det gamla och in med det nya

Våstädning bland tankar och sånt där.

Söndagar var förut en relativt tråkig dag som visst kunde innehålla små ljusglimtar men ändå, let's face it. Söndagar var ändå söndagar. Alla tjockis-sambos-pojk-och-flickvänsdag som bara gjorde över gången till måndag än värre.

Men nu, har jag infört en trevlig liten tradition på söndagar. Eller, nej två till och med. Brunch på helgförmiddagar är den nya grejen. Eller kanske allt med mat? Samt ett happy ending efter en lång dag med mat och bodybalance.

Jag säger då det. From good to great gör ju livet till en enda räkmacka. Jag har till och med omvandlat söndagskvällar till en trevlig tid på veckan. Hur gött är inte det då? Haha.


 Är det fel att utnyttja någon som utnyttjar tillbaka?



Kommentarer
Postat av: kina

Jag vill också ha bra söndagar! I will have to make it happen. Kan det möjligtvis vara en Mr. H som du befinner dig i ett ömsesidigt utnyttjandeförhållande med? Of course it's OK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback