"the new mona sahlin"

Vi har nu fått uppleva en föreläsare i sextiårsåldern med samma symptom som Vickan Silvstedt. Han pratar konstant svengelska. I början var han soft, sen blev han cool men jag vågar påstå att det ganska snabbt övergick till pinsamt. Efter ett år i staterna så kanske man inte hela tiden måste översätta det man nädvändigtvis ska framföra på engelska? Föreläsningstiden kunde ju halverats om han besparat oss översättningar i stil med: "you have to dramatize yourself, iscensätta dig själv".

Jaja. Nu ska jag posta en bok.


Kommentarer
Postat av: Anonym

martinis, martinis, martinis, vad gör mig den äran att få ha smålandsbesök? :) är du på genomfart? klart jag vill ha besök!!!! dock är jag inte i norrköping förrän runt 6 på torsdag kvällen och sen lämnar jag norrköping 8 på fredagmorgonen för praktiken i linköping. annars är det fritt fram!! pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback