step it up

Kvällsmaten gav upphov till illamående på en relativt hög nivå, så jag kan tyvärr inte rekommendera den vidare. Synd, för det var gott.

Nu trillar snart ögonlocken ner och Beckfilmen är långt ifrån slut. Jag måste borsta tänderna också. Och jag undrar varför varför varför som jag inte längre vet vad framförhållning är. Innan dagen är slut imorgon ska jag enligt mitt planerade liv ha gjort förljande: tvättat (klockan 07.00!?), övat in mina bb låtar till releasen, varit på föreläsning, förberett ett grupp-seminarie, ringt vaktmästaren och nya jobbet, tränat aerobics&bodypump, haft kvalitetstid med J, dammsugit, gjort klart uppgift 1&2 på hemtentan, läst resterande litteratur till uppgift 3&4.

Det jobbiga är att jag knappt kan prioritera bort något av dem heller. Tji fick jag för att jag har chillat runt på stan hela dagen och inte fått ett skit gjort trots att jag blev uppkörd ur sängen i gryningen. Eller ja, strax efter åtta var det kanske. Fast jo, lite cred ska jag ha för de sju matlådorna jag tillverkat. Köttfärs-bön-alltmöjligt-röra! Mmm.. Sum of the kardemum: jag vet att jag inte får klaga så det här ska inte heller bli någon klagomur. Inget plugg ena dagen=dubbelt plugg nästa dag. I KNOW!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback