mhm, aha

BodyBalance Release 44 gick som smort och vi är inne på ett nytt kvartal. Det innebär att det snart är fyra månader sedan jag gick min utbildning. Fem månader sedan jag fick mitt drömjobb. Sju månader sedan mitt liv i Växjö började ta form. Tid, ett luddigt ämne det där. Det går fort och det går långsamt. Man hinner knappt med allt man vill, samtidigt som tiden ibland står stilla. Är planering lösningen? Eller är det bättre att släppa taget om tid och rum lite oftare?

Mjölk, jordgubbar, en banan, lite fiberhavregryn och linfrön. Stavmixa ihop och drick. Just a good idea from me to you.

Nytt jobb imorgon, wish me luck. Jag vet inte ens vart det ligger. Heja. Nu blir det sömn, massa sömn. Klockan sex ringer kaffeklockan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback