matkoma

Fick en sjuk matkoma för ungefär en minut och tio sekunder sedan. Mår lite lätt illa och undrar varför jag åt så mycket. Aj. Det är rätt sjukt egentligen, att det är så svårt att komma ihåg vilka konsekvenser handlingar har. Till exempel då att mycket mat som verkar som en smart idé när man är akut hungrig ofta leder till att man blir alldeles för mätt och får ont i magen. Och tänk alkohol. På kvällen känns det alltid som en jättebra idé att dricka både ett och två och tre glas vin, vilket man bittert brukar ångra dagen efter. Will we ever learn!?!?!?! Morons.


Kommentarer
Postat av: emma

Och det är en roande aktivitet antar jag? :P Btw, jag har syndat. Två dagar i rad tom, kommer Gud straffa mig för det tror du?

Postat av: emma

Shopping och sexuella aktiviteter! Jag ser molnen forma sig till ett par arga ögon.. :P

2009-03-03 @ 16:36:17
URL: http://emkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback