män alltså

Vad duger de till egentligen?

Jag tycker inte mig vara en särskilt kompicerad människa. Inte heller då en invecklad och typifierad kvinna. Jag är jag. En kvinna som är rakt på sak, vet vad jag vill ha och därav också vad jag inte vill ha. Och jag undar därför vad det var för en dum jävel som la till adjektivet "komplicerad" i vår kvinnliga stereotyps-manual. Om det hör hemma någonstans så borde det vara i beskrivningen av 'för män som har någon sorts relation med M". I synnerhet då de som tillhör klassen 30+, men även andra utvalda inkluderas varmt.

Jag börjar ana oråd. Människor med problem dras till mig som flugor till en hög med skit.


Nu ska jag läsa The Game och börja vara sjukt svårfångad, blir mer tjejig och paranoid och skaffa mig egna problem och bli en drama-queen. Det verkar ju vara så man ska jobba för att få till det nuförtiden.

Hej för fan.

Kommentarer
Postat av: 300+700

Tanken har aldrig slagit dig, att det faktiskt kan vara dig det är fel på? Istället för alla med en penis mellan benen. Men vad vet jag!

2009-03-04 @ 21:14:50
Postat av: emma

Ska vi skapa en facebookgrupp? ;)

Postat av: Anonym

300+700, vem är det!? hahaha. Är det någon som hatar dig som läser din blogg eller? Hahahaha. Jag dööööör. att det skulle vara fel på dig! vilken jävla idiot.

2009-03-05 @ 00:28:29
URL: http://jagarpank.blogg.se/
Postat av: 300+700

Den som vet vad ironi/humor är räcker upp en hand!

2009-03-05 @ 18:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback