förklaring följer

matmatmat, en orgasm och träningsvärskframkallande mycket skratt. Helt ärligt så hade jag kommit på den fyndigaste rubriken på länge till detta inlägg men det likosm försvann nånstans mellan hissen upp och nu. Helt sjukt.

Skönt att jag slipper ligga vaken på grund av grannarnas sexuella äventyr idag i alla fall. Mindre trevligt att jag kommer bli väckt av en tunga i ansiktet om grygt fyra timmar. En hund-tunga.

Man kan fråga sig om man borde skaffa sig nya vänner eller bara gilla läget som wingwoman. Vad ska man göra när man har en vän som helt enkelt är så sjukt festlig så man inte kan låta bli att skratta till vad hon än har att säga? Nej, jag vet faktiskt inte. J, du är faktiskt en sån tjej som jag skulle kunna presentera för mina föräldrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback