en göteborgare senare

Förbannat goda kex det där. När ska jag lära mig att jag inte kan ha dem hemma? Det smular i sängen och magen blir som en hel bulldeg, både i form och mjukhet.

Sådär. För att inte ha några som helst anledningar att inte rulla ur sängen klockan sju imorgon för att pallra mig till gymmet så har jag förberett mig mer än för en alpvandring i bistraste december. Ipoden är laddad med springmusik, mobilen har en ny alarmsignal, en extra väckarklocka står utom räckhåll från sängen, kläderna är framtagna - allt är helt enkelt i sin ordning. Allt för att göra morgonen så smärtfri som möjligt.


Kanske skulle ställa fram frukosten på nattduksbordet och sova i träningskläderna?

Nightynight.


Kommentarer
Postat av: Kina

hahaha, jaaaaa, koka kaffet också så är det bara att värma :) Och starta bilen för all del.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback