en fylledag

På diverse olika sätt. En hel del bål rann ner under den spontana kvällen hos J på en random dag. Som råkade vara hennes födelsedag. En lyckad dag att fylla år vågar jag påstå. Den lilla damen kommer nog sova som ett litet barn inatt, trots att hon nu är ett helt år äldre. Men blir man verkligen äldre än man gör sig? Jag är beredd att stanna på 22. Max 23. Jag känner att det här än en bra ålder. Gammal nog för mycket men aldrig för gammal för något.

Mycket viktigt att göra imorgon. Sätta batterier i nya väckarklockan, göra latte med nya irish creamen från espresso house, känna in nya bb-passet, springa, gymma, lägga över kort från mobilen, städa i viktiga-papper-högen, fika med någon, tröstshoppa (pga pluggandet), wich reminds me - plugga.

Jag måste således komma på en strategi för att verkligen gå upp ur sängen när klockan ringer.

Inte så intressant för dig, kanske du tänker. Men tänk sen, när jag blir känd, berömd och a everyone-wanna-know-me-person, då kan du stoltsera med vetskapen om vad jag skulle göra 10 mars 2009. Hur stjärnorna också har levt som en vanlig svensson en gång i tiden. Hur de också är människor. Alla de där klyschorna som just vanliga människor använder just för att inte känna sig så små och meningslösa. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback