det bor en tjockis i oss alla

Nej, jag syftar varken på föregående inlägg eller J:s tjockisfobi.

Jag pratar om min BB ikväll. Jag hade den stora turen att få ha med några deltagare på mitt pass som ingår i ett projekt som heter Toppform. Det värmde i mitt hjärta ska jag säga dig. Jag fick babbla mitt babbel om BB för helt nya öron och göra mitt allra bästa för att inspirera dem genom hela passet. Jag tror nämligen att ikväll var första och enda chansen att fånga dem, det var alltså min uppgift att sprida min BB-frälsning vidare. Och med sex av dem lyckades jag allt. Två gick. Damn. Men fyra stycken stannade till och med kvar och ville prata lite om passet. Element för mitt BB-hjärta! Jaja, min poäng är som följer:

Jag ska jobba som friskvårdsinriktad informatör, utan tvekan. Det får bli mitt sätt att rädda världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback