banana pancakes

Igår kom jag hem till en ekande tom lägenhet, många skulle i alla fall kallat det så. Men efter en helg med människor både runt och över och under en (?) så kom jag hem till ett mysigt och härligt hem i tystnad. Det är ju lite dåligt av mig att jag ska behöva åka bort för att uppskatta min lilla boning och mitt liv här hemma, men det är väl så. Man vet inte vad man hade förrens man lämnat det.

Nu lät det som jag haft en mycket omständig helg full av besvärligheter, men så är inte fallet. Jag har haft en underbar weekend hos S i Norrköping och M i Uppsala fylld av underbara människor och festliga upptåg, god mat, vin och uppiggande shopping. Tack vänner.

Nu är jag sjukt sugen på pannkakor. Så det blir det. Har trots allt bara ätit en mjukglass till middag än så länge, och en kaffe såklart.

Heppåre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback