am I facing death?

Dör man av några dagar för gammal youghurt?

En rocky-road inspirerad dag avslutades med att jag satte nya passet som ett slagskott i krysset. Och efter en stunds kvalitetstid med finaste Josefin så känns allt som det ska. Ett nytt smultronställe är lokaliserat och snart ska vi grilla korv och hitta fler fantasifigurer i molnen.

Nu ska jag fundera på följande val:
♦ hälsa på Lisa i Slovenien några dagar första veckan i maj
♦ åka på en sista minuten med mamma eller någon annan frivllig samma vecka
♦ inte åka alls i vår utan hoppas på att få ledigt en vecka i juli för att åka till Kos med Lisa
♦ både åka i maj och hoppas på Kos i juli
♦ skippa alla ovanstående och flyga till värmen när det börjar snöa och bli kallt i höst
♦ hoppa över utlandet ett tag framöver och göra Sverige denna sommar, inkluderande Öland, Gotland, Halmstad, Stockholm och så vidare. . .

Ja, det är så landet ligger just nu. Inga större bekymmer som tynger mig alltså.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tydligen någonstans i växjö. jag misstänker på campus!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback