aktiviteter som jag finner otroligt intressanta

..jämfört att läsa om genusfrågor och ledarskap.

Yoga - tänka hur jag skulle passa i burka - äta russin - titta på min mage och pilla lite i naveln - borsta tänderna - skriva shoppinglista till ikea och födelsedagsbarnet - träna core - fundera över morgondagens lasangetillagning - se ett avsnitt SATC och ställa mig frågan: "använder vi vekligen ordet 'nalle' om mobilen längre?".


Jag hann dock notera en ganska festlig mening i boken. Ännu festligare blir den om man byter ut några ord till frågetecken. Så det gjorde jag ju såklart eftersom jag är rätt festlig ändå.

"Men en ?? beskrivs ofta som en högre stående man som penetrerar en lägre stående man med sin ??."

Vem är det som penetrerar, och med vad!?!?!?!

Tänk på det du så hörs vi inte mer zzzuday.


Kommentarer
Postat av: emma

Sen när blev du en navelpillare?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback