you're a bad boy if your breaking my heart

- Free Falling

Vem mer än jag lyckas med bedriften att handla på Willys i femtio minuter och ändå gå därifrån med en ynka plastkasse och ha glömt hälften av de tänkta inköpen? Jag skyller allt på de två telefonsamtalen som fortgick under handlingen och en enorm trötthet som attackerade mig på vägen från jobbet. Inte mycket vettigt har gjorts idag kan jag dyrt och heligt lova.

Nu sitter jag i min egen lägenhet för ovanlighetens skull och trycker i mig bigarouer(!?), ja ni fattar. Popcorn, glass och mango väntar på sin tur och mot alla odds så känns det rätt gött att vara ensam och göra sitt bästa för att få ont i magen. Hade jag fått välja fritt hade jag väl kanske hellre valt att ha denna själv-kväll någon annan dag än just en lördag, det ska jag inte sticka under stol med. Men med ett ekande campus och mycket jobb som hindrar mig från några längre utsvävningar så är det bara att gilla läget.

Nej vad fan, lite BodyBalance kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback