vilken jävla fest

min granne tydligen har. Men jag är fan inte bjuden. Det är en sån där riktigt kalas-fylla-fest, de skriker ut genom den franska ballen och spelar house så det dunkar i väggarna. En av mina favoriter från Club Upstairs faktiskt, men som jag ine kommer ihåg vad den heter, irriterande. Så - här ligger jag men gardinerna nedrullade och drömmer mig tillbaka till Kos. Samtidigt längtar jag så jag håller på att bli galen efter den där armen som jag har vant mig vid att ha runt mig om nätterna. Jag är så extremt uppe i det blå, fortfarande. Ni vet hur man fantiserat om en man som har allt det där som just bara en fantasiman kan ha, drömmannen som tar fram det bästa i dig och gör dig lycklig ända ner i tårna. Han som har precis allt du kan önska dig. Det är honom jag hittat.

Innan jag blir för sentimental och börjar skriva text i form av rosa hjärtan.. Godnatt och ha en skön sovis du lyckliga som inte börjar jobba klockan 07.00 imorgon!

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback