a funhouse

Jävlar vilket ös, wooohooooo!!!!

På regnet alltså.


Sådär, jag drog till med en tolvtimmars vila inatt och har nu sovit både ikapp och förbi. Till kvällen väntar något oväntat men jag borde kanske börja rota i frysen efter något grillbart. Dagens projekt är en minimal undanplockning och maximal hårfärgning. It's gonna be guuuud. Midsommarsnaps? Fan, är systemet öppet idag? Det får bli en box med vin som mamma sponsrat med istället. A bag in a box. Dags att dra på lite musik, jag är på G! Diska ska jag faktiskt lägga tio minuter av dagen till med. Så blir jag glad när jag kommer hem nästa gång. Jag vill flytta.

Men alltså, jag har ju glömt, jag måste ju lära mig HELA bb-passet. Just fan. Imorgon? Eller när fan då? Ah. Mera kaffe och hårfärg nu. TJO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback