bloggdate.se

Jag upplever bakfylla för första gången på väldigt många veckor, jag kan nog dra till med månader. Frukosten har intagits med skakiga händer i sängen och nu är det dåliga sit-coms för hela slanten. Sminket från igår sitter på mer under än på ögonen och munnen kan liknas med en öken.

Åh, förbannat. Nu skrapar de triss i fyran igen. Jag hatar triss! Varför är det aldrig jag? Mmm god mat visar de också. Och fin dessert. Jordgubbar, lite socker och bubbel i ett stort vinglas.

Till kvällen blir det en enorm godispåse, för jag har inte ätit godis på hela veckan!! Woho!! Och det ska jag fira!! Och att jag klarade tentan!! Vill du äta godis med mig ikväll? Ring mig på: 0735441119

Borsta tandis och duscha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback