underbara bar

är ett vackert namn på en bar. En sådan borde inte bara finnas i Stockholm utan här i Växjö också. Där skulle jag vilja jobba.

Jag mumsar valnötter och torkade aprikoser och går således all in för att inte äta godis på vardagarna. Midsommar är fortfarande öppet och lika skönt är det. Jag tog tag i något idag som jag länge grunnat över (som mamma skulle sagt), jag bokade tid för en kostrådgivning hos Katja på Medley. Så om två veckor ska vi prata och planera och jag har riktigt höga förväntningar om jag ska vara ärlig. Både för att jag har fått ett väldigt bra intryck av henne och för att jag vill lära mig mycket som jag kan ha konkret användning av.

Imorgon tänker jag ta tag i att ringa och boka tid för en ansiktsbehandling som jag har gratis här i stan, för det är först efter det som jag ska köpa nya produkter till ansiktet. Det enda jag vet nu är att det endast kommer vara välkommet med naturliga produkter i mitt badrumsskåp från och med nu.

Tusse ligger i min säng och sover. Det är ju jobbigt att skratta sig till tårar när man har diskussioner om Eifeltorns-buttplugs och loftgångs-räcken som eggar lusten. Vi har naturligtvis tittat på femmans dokumentär om människor som älskar och åtrår objekt. Mysigt skulle man kunna sammanfatta det. Eller sjukt.

 Vi flickor har även lyckats med bedriften att shoppa i fyra timmar. Inte så imponerande kanske du tycker men låt mig då tillägga: I Växjö. Nu fick du antagligen ett helt nytt perspektiv på handlingen. X antal hundralappar spenderades och en smula ångest senare så är jag ändå nöjd med min långa t-shirt, svarta pumps med öppen tå, svarta enorma sjal och den fabulösa tub-bodyn i glansigt korall/orange. Ja, J, den vi provade för en månad sedan. Kanske blir lite bilder på kalaset en dag om jag får långtråkigt.

Annars, sängen lockar så tjipp och hej - jag är sugen på leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback