spektaklet i bildform

Kalaset började självklart med paketöppning. Diverse pedagogiska gåvor dök upp och det märktes att förskolelärare är det yrke som dominerar i familjen.. Tre generationer Lennartsson för övrigt.





Sedan gick vi över till det som alla väntat på tårtan! Specialtillverkad för världens sötaste Wilmer såklart.





Myspysigaste kalaset och jag bevisar ännu en gång hur icke-fotogenisk jag är. Hur kan man vara så bedårande i verkligheten och sen inte alls se ut som man ska på bild? Det är märkligt. Storebror kommer även strypa mig långsamt över att jag lagt ut denna bild. För övrigt den enda bild som finns på honom sedan x antal år tillbaka utan en hand eller något liknade framför ansiktet. Denna bild kommer göra mig rik en vacker dag.




Min tvätt är klar!!!

Kommentarer
Postat av: sanna

åhh vilka söta bilder martina! :)

skönt för dig att du med har sommarlov nu!

och du, ska du till nico på midsommar?!



det ska jag! :)

puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback