skatteåterbäring!

Moooot Sheeerwoodskooogeeen!!!

Damn it också, nu är jag trött. Dagen började så bra som en dag kan börja, den fortsatte med löpning runt sjön och genomgång av nya bb-passet när jag kom hem. Benlåten är numera officiellt erkänd som skitjobbig.Och den valde jag glatt till releasen, doh. Anyhow, nu, en frulle och dusch senare, lockar sängen och sömn mer än shopping. Hörde ni!? Ja, det är ju en dag imorgon också har jag hört. Kanske får leta vinterjacka då istället. Ja, för sommar är det ju tydligen inte i det här landet längre. Tack för den månadslånga sommaren väderguden, Tack så förbannat hjärtligt!!

Men vad satan då. Hej beslutsångest. Stan eller sängen? Jag är iordning, skatteåterbäringen sitter på kontot och sängen är bäddad. Ja, ni fattar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback