rubrik rimmar på fabrik

Väder väder väder, alltid så humörberoende av väder! Det är helt enkelt så att allt är mycket lättare när solen skiner och temperaturen går över 20,0 på termometern. Man kan vara ute istället för inne, man kan sitta i solen istället för att slöa i soffan, man kan svalka sig med saft istället för att värma sig med te och kaffe. Jag blir trött av regn, slö och tråkig. Spontaniteten rinner av mig i samma takt som regnet faller från öppen himmel och att gömma sig under täcket lockar allt mer för varje regnig dag som traskar förbi.

För tillfället är jag på jobbet, mitt härliga jobb som jag ska spendera 20h på denna helg. Jag funderar på att mysa till det och baka bullar eller något, så att tiden flyter förbi lite snabbare. Jag är själv ända till ett idag då några är på Ölands djurpark och har det gött, så jag behöver hitta på något iallafall. Jag kan meddela att det var mycket plågsamt att lämna sängen och mysigaste A innan halv sju idag, och veta att det dröjer minst till imorgon kväll innan jag har lyxen att se honom igen. För han är verkligen lyx.



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill också ha lyx!! Men jag unnar dig verkligen det o nöjer mig med öken för tillfället :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback