organizing and communicating

Jag skulle göra mig så fruktansvärt bra som hemmafru, det är bevisat idag. På knä har jag skurat hela mitt golv och inte ett dammkorn finns nu att hitta i min lägehet. Det har serverats lunch till mannen, hemmagjorda köttbullar, potatis mos och sås. Min första lyckade brunsås skulle man kunna säga. Mattorna hänger och luftas ute i loftgången och det är fräscht runtomkring mig för första gången på lite för länge.

Någonting säger mig gång på gång att jag borde spendera lite mer tid hemma i min egen lägenhet men det är sannerligen inte det lättaste.

För övrigt såg jag någonting stor och läskigt i soprummet förut. Det kan ha varit en enorm råtta och i så fall är det sjukt äckligt. Annars kan det ha varit en ekorre och i så fall känns det ju inte riktigt lika jobbigt. Men vilket av dem var det? Jag blev lite djurrädd i vilket fall och vägrar såldes gå upp på vinden och mitt förråd just idag.

Get a grip. Planering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback