jag är känd

Väldigt Viktigt Vetande:
♦ Min blogg har under den senaste veckan stupat hejdlöst på rolighetsnivån, alltså den nivå som min verklighetsuppfattning säger mig att jag ligger på. Ett åtgärdsprogram är konstruerat och påbörjas strax.
♦ Ananas är frukten med stort F, baserat på J:s mammas uppgifter om att det skulle påverka sötman i en viss sprutande vätska, samt att en hel ananas nu endast kostar tio riksdaler på Willys. Man kan inte låta bli att undra om det finns några samband mellan ryktesspridning och prissänkning, är det ett försäljningstrick månntro?
♦ Jag är numera en åttondels ekonom, på grund av vår underbara kurs ekonomistyrning. Detta kan tydligt avläsas på min stil som redan influerats av den typiska EHVSaren. Jag känner mig mer och mer bekväm i den nyinköpta kavajen från Sisters för varje dag som går, idag på morgonen övervägde jag att ta på mig högklackat till biblioteket och jag har börjat återgå till min trevande stockholmska.

Det var allt för stunden.


Kommentarer
Postat av: emma

Välkommen i gänget bruden, på med den gröna overallen bara! ;)



Tack vännen, det känns bra att hon inte lider mer nu iaf.. Jag tänkte dra på måndag om jag är färdigpackad då, måste kolla med sjukhuset också om dom har tid att vaccinera mig innan också! Så innan dess MÅSTE vi ses :D



Hur går tentaplugget?

Puss

Postat av: emma

Btw, nu är jag ju JÄTTENYFIKEN på vad du ska berätta! :D

2009-06-03 @ 16:32:04
URL: http://emkas.blogg.se/
Postat av: Sylvester

Det närmaste kändis du kommer är att din bigbig bro blivit radiokändis!

2009-06-03 @ 21:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback