ibland är jag rätt puckad

Jag mår lite märkligt dag. Jag hoppas att jag kan mina låtar till releasen. Usch, jag hatar att känna mig sån här, konstig. Allt är inte 100%, jag vet precis vad som är fel, jag vet bara inte riktigt hur jag ska attackera det. Stress gör mig konstig, jog borde nog inte vara stressad ens, men det är jag som vanligt ändå. Jag vet exakt vad som behöver göras och lyftas bort från mina axlar men är inte säker på hur jag ska gå tillväga. Det är väl vid tillfällen som dessa som jag borde väga för-och nackdelar och sedan lyfta röven och agera.

Rest-uppgifterna på hemtentan: 1. Gå och låna om böckerna på bibblan. 2. Läs. 3. Skriv. 4. Läs igen. 5. Korrigera. 6. Klart.
BodyBalance Release 45: 1. Gå igenom låtarna en gång till. 2. Tänk lite på vad som ska sägas. 3. Klart.
AfroPowerDance: Jag har egentligen ingen större aning om vad som väntar, så låt det vara ett senare "problem".

Jahopp. Så stora problem jag har. Det är ju pinsamt. Skärpning för satan. Sluta stressa ditt pucko!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback