hit the shower

Det är sommarlov. Tentan är över, inte utan dramatik. Med nöd och näppe tror jag mig klarat Stickans överraskningar och att slippa omtentan i augusti ligger högst upp på min aktuella önskelista. Ikväll ska jag vara vacker, mycket vacker till och med. Människor vänder sig om på stan-vacker. Bara för att jag känner för det. Och för att jag kan. Haha. It's good to be me.

Är jag den enda som har längtat efter Beach '09?

Ekonomistyrningens slut ska firas. Första året på vxu ska avskedas. Underbara vänner ska hyllas. Vi gör det med en middag och vin, och vi gör det ikväll. Så nu styr jag mot duschen...


Kommentarer
Postat av: emma

Åh, din lyckost! Jag vill också ha sommarlov!! Men jag får minsann hålla mig en dag till.. Jag känner mig ovanligt lugn inför tentan imorgon och jag vet inte om det är ett bra tecken.. Hum.. Ha så kul imorgon! Om du har tid eller så önskar så käkar jag och co middag på båtsmannen imorgon någongång under dagen! Vi försvinner ju en efter en från campus nu i dagarna vettu.. Hör av dig om du vill hänga på! Puss

Postat av: emma

Ha så kul ikväll menade jag ju, fast jag vill ju iofs att du ska ha en trevlig dag imorgon också.. Hej svejs!

2009-06-04 @ 17:55:28
URL: http://emkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback