hederlig update för de intresserade

Så lagom pepp för jobb 13-21.15 är ett som är säkert. Jag är nog en sån där som gillar nio till fyra ungefär, eller åtta till tre kanske. Det skulle vara de ultimata jobbtiderna, måndag till fredag givetvis. Inga kvällar och inga helger. Men då kan man ställa sig frågan vad jag gör på ett jobb där det i princip bara jobbas kvällar och helger. Får man en vardag så har man tur. Gilla läget, om sju veckor är det över.

Dåååå ska jag sätta mig på ett plan till någonstans, med en väska full av sommarkläder och solglasögon och bara stänga av yttervärlden i en vecka eller så. Och det ska bli underbart.

Men innan dess ska jag åka till IKEA ch styra upp min organisering. Jag lever i ett kaos, det gör mig galen. Denna veckan blir föresten helt underbar. Vädret ska bli bättre och jag är ledig i en hel vecka efter att jag jobbat även morgondagens kväll. Lite bodybalance nu i början av veckan och sen tar jag tåget norrut på torsdag för att återigen besöka mitt Sthlm. Sofie ska träffas och förhoppningsvis blir det lite shopping, mat och mys innan utbildningen drar igång. Hårdkörning fredag och lördag, hotellnatt däremellan och bambambam, x2000 hem på lördag. Mot Midnattskonsert, underbart. Där har ni mig.

Ingen som har vägarna förbi Växjö snart? Mamma?


Kommentarer
Postat av: Anonym

yes box. det blev hela kittet och var rikitgt lyckad. du for iväg ändå förstod jag. hade du en bra afton? ja, är på bäckgården och trivs rikigt bra. alla är snälla och bra männsikor. får du någon semester eller vad händer? blir det småland någonting? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback