ettårskalas!

Idag är dagen D. Wilmer fyller ett helt år, svägerskan har redan hunnit gråta en skvätt på grund av en hormonvåg och fler väntas komma. Jag anlände redan sent igårkväll efter den softaste dagen på jobbet, svepte en iskall päroncider och stupade i säng efter att de fyra ungarna som var här på besök gav sig av hemåt med tillhörande mor och far. Tre barn på två och ett halvt år, det är var jag kallar produktivitet! Idag vaknade jag som en klocka, prick kvart över sju, tack till A för den nya rutinen. Två timmar senare hade jag och svägerskan (med nöd och näppe) överlevt en härlig och lagom löprunda på fyra kilometer, riktig feelgood på den så här en söndagsmorgon! Tråkigt dock att jag höll på att tuppa av efter en intervall, alltså EN intervall. Kallas det ens intervall så? Spurt kanske är ett bättre ordval?Grattis till mig iallafall, nu har jag något att pyssla med i veckan. Men jag tappade tråden någonstan, WILMER fyller år! Snart kommer mamma, pappa, storebror 2 med sambo och farfar och det ska banne mig bli riktigt trevligt! Har inte träffat la familia sen påsk så nu är det på tiden att slåss och retas för några veckor framöver igen.

Dags att blåsa ballonger och pyssla. Kameran är med! Idag blir det papparazzi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback