den där midsommarafton

Den fula utvxten..
 
   


Det finare resultatet!!
 

Det blev en hejdundrande midsommarafton mina vänner. Strax efter fem började bjudningen med salladsdoning hemma hos Linda och vindrickning på hög nivå. Kvällen fortsatte med partytält, kyckling, mycket god sallad och ännu mera vin och icke att förglömma - dans runt midsommarstång. Det var små grodor och rävar som raskade över isen, gummor och kråkor som föll hit än dit. Nu precis fick jag en cykelskjuts hem av polisgrannen vilket känns tryggt och bra. Jag saknar dock mitt hjärta som befinner sig i Stockholms skärgård. Alldeles för många mil bort för att det ska kännas bra, jag vill ju ha honom med en arm runt midjan helst. Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Cilla

Vilken fin tub-top/klänning! passade dig jätefint! vart har du köpt den?

Postat av: Anonym

Vilken fin tubtop/klänning du har! passade dig jättebra!

vart har du köpt den nånstans?

2009-06-20 @ 19:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback