are you mine?

Det är fullt ös framåt, no doubt. Kanske för fort? Vad vet jag. Jag vet inte hur man ska göra! Varför finns det ingen manual för förhållanden? Det skulle man kunna bli rik på att skapa. Eller finns det? Tipsa gärna mig isf. Jag kanske gör alla rätt, men kan lika gärna göra alla fel. Hur ska jag kunna vet? Jag kanske redan vet. Det är bara lite snurrigt och läskigt. Det är faktiskt ganska svårt att bara lämna ut sitt hjärta sådär till någon man bara känt i två månader. Men vänder jag på det så är det två månader som känns som två år. Jag tror att jag blir rädd bara. Rädd för att jag redan hamnat i läget när det skulle göra alldeles för ont att bryta sig loss. Det är en kamp, att våga lämna sig öppen och sårbar och kasta sig handlöst eller krypa tillbaka in i sitt lilla skyddande och trygga skal, ensam.

I'm yours anyhow.

Kommentarer
Postat av: kina

Jag skriver under på det där. Vilken satans kamp det blev liksom.. Och man åker ständigt bergochdalbana!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback